یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


استقبال از همشهری های داداشم هانی

 سلام. اول از همه سلام به آقا زاگرس عزیز و مهربون که به هانی هم گفتم، بهترین کامنتی که توی عمرم دیده بودم داداش زاگرس نوشته بود کوتاه و مفید. مرررررسی زاگرس عزیز.

سلام به آریا و آرین دو تا داداش دوقلوی مهربون ،سلام به آجی سارای مهربون و سلام مخصوص به زاگرس عزیز که تعریفشو از هانی خیلی شنیدم.

خیلی خیلی خوش اومدید به وبلاگ خودتون هانی و یوسف.همتونو خیلی دوستدارم چون همتون با معرفت و مهربون تشریف دارین.

ببخشین که من نمیتونم طنزو نوشته های خوبی بنویسم. من فقط حرف دلامو مینویسم حالا بد یا خوب نمیدونم.ولی اینو میدونم که این حرف دله که همیشه موندگاره و هیچوقت از یاد نمیره و کهنه هم که بشه ارزشمند میشه.

فقط هر جای دنیا که باشید مهربونی رو فراموش نکنید هیچوقت دل کسی رو نشکونید.

بازم میگم ، خوشششششش اووووووووووومدید خیلی خیلی خوش اووووووووووومدید به وبلاگ خودتون.

مررررررسی ، از دل نوشته های یوسف داداش مهربون همتون

 

اینم عکس هممون در یک نما" آجی سارا،زاگرس،آریا،آرین،هانی،یوسف"



نظرات شما عزیزان:

اریا
ساعت11:16---6 مرداد 1394
سلام یوسف جون همینکه ارین کامنتش اینجوری اومد بستشه من ممنونتم بابت اینی که برامون نوشتی دستت دردنکنه منوداداشم حتماهمیشه میاییم وبلاگت هواتوهم داریم کارت درسته خیلی اقایی خییییلی دوست داریم تشکر فعلاخداحافظ داداش
پاسخ:سلام داداش آریای عزیزم.ممنونم که به وبلاگ خودتون سر زدید.خیلی خیلی خوش اومدید.بخدا خوشحالم کردید.منم شماهارو دوستدارم.همیشه مواظب همدیگه باشین.از همدیگه قهر نکنین.بگین و بخندید و هرروزم اگه تونستید به وبلاگ بیایین نظر بدین. درسته من هفته ای به بار جدید مینویسم ولی شماها بیایین اینجا و بنویسین هر چی دوستداشتین بنویسین.مررررررررررررسی داداش آریا خیلی دوستدارم داداشی


ارین
ساعت11:10---6 مرداد 1394
سلام اقامهندس بینم تو وبلاگ یاد هانی دچقدگاوشدتایادگرفت؟حالابابتبای دبکنیم؟ممنونتیم؟یواش یواش داره ازت خوشمون میاد مهندس
پاسخ:سلام داداش گلم آرین .خوبی . داداشی کامنتت رو یه جوری خوندم به سختی خوندم ولی. ممنونم که اومدی و نظر گذاشتی یه دنیا ازت ممنونم مهربون.راسی داداشی یه خواهشی ازت دارم من مهندس نیستم تا فوق دیپلم خوندم و اگه هم مهندس بودم اصلا خوشم نمیاد که مهندس صدام کنی. منو فقط یوسف صدا کنید نه مهندس و نه آقا . نهایتا صدام کنید داداش یوسف مرررررسی بازم بیایید منم داره ازت خوشم میاد داداشی عزیزم.دوستدارم داداش آرین مهربونم


سارا
ساعت2:01---6 مرداد 1394
ممنون آقایوسف واقعالطف دارین خدابرای خانواده نگهتون داره پس من وسطی هستم قاعدتا عکس رو باسلیقه انتخاب کردین زیباست
پاسخ:سلام آجی سارا خیلی خیلی خوش اومدید و لطف کردید که نظر گذاشتید. نظرت رو خوندم آجی سارا باشه قول میدم مواظب این پسرای مهربونم باشم.اینا داداشای منن. راسی آجی ، شما که اونجا پیششون هستین و از منم نزدیکترین بهشون مواظب زاگرس و هانی باشین. منم هر روز دعاتون میکنم. مرسی که اومدین و نظر گذاشتین.راسی شنیدم که درس میخونین و دکتر بشین. خیلی خوشحال شدم آجی براتون آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.داداش زاگرس منو از طرف من ببوسش آجی سارا. باشه؟؟ به هانی هم گفتم که داداش زاگرسمو از طرف من ببوسه.بازم سر بزنید همیشه هستیم منو هانی.


هانی
ساعت23:06---5 مرداد 1394
یوسف جون مرسی...خیلی عکس قشنگیه..حالا من کدومشونم؟...خوشامدگوییتو بخورم خیلی مرسی بشی که اسم این زاگرس مارو اول نوشتی...از هممون آرومتره ...هیچوقتم اجازه نداره توی دعواهای دسته جمعی بیاد کمک فقط میتونه از دور سنگ پرت کنه غیراز زگی زیگ زاگ بهش زگی تک تیرانداز هم میگن ...یعنی نقطه رو میزنه....زگی من بلند میخندم؟؟؟....آره؟....خوب آره بلند میخندم...آخه بابات بامزه شوخی میکنه نمیتونم جولو خندمو بگیرم....یوسف داداشی آهنگ وبلاگت رو خییییییییلی دوس دارم...
پاسخ:سلام داداش هانی عزیزم. مرسی بشی پسر. خیلی خوب کاری کردی که به خواستم گوش دادی و به زاگرس گفتی بیاد و کامنت بزاره . بخدا انگاری دنیارو بهم دادن. فقط داداشی تورو خدا داداشم زاگرس رو ازیتش نکن اون دلش نازکه زود به دل میگیره .بخاطر منم که شده باهاش کمتر شوخی کن. اونم مثل خود شما برام عزیزه. خیلی هم مهربون و با ادبه. دوسشدارم بخدا یه دونه پسره داداش زاگرس. راسی اون آهنگ وبلاگم قابل تورو نداره اون بهترین خواننده مورد علاقه منه. برات تصویریشم میفرستم.


زاگرس
ساعت22:50---5 مرداد 1394
سلام آقای یوسف هانی الان خونمونه دارد بابابام حرف میزنه منم خیلی خوشال شدم تو برامون اینارو نوشتی نمیدونم چطوری تشکرکنم ازت دوست دارم که اسم من را ازهمه اول نوشتی عکسمون راهم دیدم خیلی قشنگه میگویی کامت من بهتر بودولی هانی میگه خراب نوشتم خودت بگو بهش که من خوب نوشتم بهشم بگو اینقدر بلندنخنده سارادرس داره ولی میگه می آیم وبلاک آقای یوسف دوست دارم خداحافظد
پاسخ:سلام داداش زاگرس مهربون تو خیلی خوبی داداشی ممنونم ازت که الان اومدی و کامنت گذاشتی. خیلی خوشحالم کردی داداشی. یه دنیا ممنونم ازت. آره اون کامنتت عالی بود بخدا. منم دوستدارم داداشی بازم بیا
پاسخ:سلام داداش زاگرس مهربون خودم. امروز همه بودن بجز شما. منم جواب شمارو هم مینویسم تا جات اینجا خالی نباشه. اینم نوشته من داداشی." داداش زاگرس دوستدارم خیلی با محبت و مهربونی داداشی همیشه سراغ ات رو از داداشم هانی میگیرم"تونستی بیا بازم منتظرتم داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 7989
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1